3.22.2017

Atelierele Creative Imaginario: Obiecte decorative textile cu Elena Scirbiuc, 1 aprilie

Inginer textilist, cu mare pasiune pentru lumea patchwork, Elena Scirbiuc vine în sfârșit și la Imaginario. Am rugat-o să ne spună un pic din povestea ei. Cu sinceritate și umor, iată o felie: 

”O pasiune care vine de când mă jucam cu păpușile și adunam toate bucățelele de țesături pe care le găseam prin casă pentru a face rochii păpușilor. Pasiune continuată la Casa Pionierilor, unde m-am înscris la cercul de "Jucării și intarsii " ( în același timp m-am înscris la "Prietenii naturii " și de 27 de ani sunt vegetariană și un pic raw vegan, dar ăsta e altă poveste). Continuând cu pasiunea pentru textile ... în liceu îmi făceam bluze din prosoape de bucătărie, din alea țesute manual, cu model jacquard, pe care le vopseam cu mină de creion chimic ( care dădea un violet superb, în degradeuri -nu m-a prins nicio ploaie cu acea bluză, altfel m-as fi numit "Violeta" :))
Am mai învățat unele lucruri din ale textilelor mistere pe la școală, la orele de lucru manual, de la mama, cu tricotatul și uneori chiar de la tata , care îmi arăta cum să pun ochiurile pe andrele (nu in tigaie:). A venit vremea când am hotărât să urmez facultatea de textile ( am vrut să merg la construcții, dar nu era pentru fete:). La facultate am ales secția de țesătorie de mătase, mi se părea interesant. Am făcut aici un curs de design, care era facultativ, dar m- a atras. Au urmat mulți ani de textile, în fabrică, prin birouri, prin producție, pe la creație ....

După ceva timp, am descoperit patchwork - ul la o franțuzoaică. Am cumpărat două reviste de patchwork care m-au fascinat. Atunci îmi părea aproape imposibil sa realizez acele minunății, dar am zis că nimic nu este imposibil .... Sì a venit o zi când, la locul potrivit și cu persoana potrivită, am făcut un curs de patchwork ... și povestea continua și acum.” Elena Scirbiuc

Elena la expoziție de patchwork
O parte dintre lucrările ei, pe care le-am unit nepriceput:


Mi-a trimis și niște felicitări din fetru, mmm, o frumusețe, poate ne așezăm să facem și noi vreodat':



Bineînțeles că toate acestea înseamnă ore și ore de lucru, însă noi vrem neapărat  să ne jucăm cu acul și ața. Așa că vom face obiecte care ne solicită răbdarea pentru două ore. La care se adaugă puțină levănțică:)
Iată ce vom lucra: puiuți în care ascundem ouăle vopsite, morcovi și șoricei cu levănțică.





Eu sunt primul om înscris. Elena primește copii de la 7 la 77 de ani. 
Vă așteptăm pe 1 aprilie la atelierul de pe str. Ion Ionescu Gion 13 A, de la ora 15:30 la ora 17: 30
Prețul este 35 de lei/copil.

Inscrierile se fac pe  mail: ligia_tonita@yahoo.com sau la tel 0727 059 590


Niciun comentariu:

Cursul de artă dramatică Imaginario: septembrie 2023- iunie 2024

            De 16 ani am lucrat la peste 70 de spectacole,  construite pe texte dragi copiilor:  pline de miez (”Momo”, ”Profetul”, ”Cutia c...